مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 14:352022-12-24اقتصادي

54 زندانی جرائم غیرعمد در انتظار کمک خیران


مدیر کل زندان ها و سرپرست ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: هم اکنون 54 زندانی جرایم غیرعمد در زندان های استان در انتظار دریافت کمک های مردمی برای آزادی هستند.

- محمد حسین خسروی در گفتگو با، اظهار داشت: بیشترین تعداد مددجویان جرایم غیرعمد در استان را زندانیان مهریه با 35 زندانی به خود اختصاص داده اند.

وی اظهار کرد: از مجموع زندانیان جرایم غیرعمد استان، 17 نفر را زندانیان محکومیت های مالی غیرکلاهبرداری، یک نفر به علت تصادف منجر به ایراد صدمه بدنی و یک نفر نیز به علت عدم توانایی در پرداخت نفقه تشکیل می دهند.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه تعداد زندانیان مهریه روبه افزایش است، افزود: بدهی محکومین مهریه تنها بر اساس تعداد سکه طلای تعیین شده است که به علت افزایش غیر متعارف قیمت آن، مرد توان پرداخت نداشته و به همین دلیل به زندان معرفی می شود.

سرپرست ستاد دیه استان خاطر نشان کرد: لازم است با توجه به افزایش جمعیت کیفری و تعداد زیاد زندانیان به نوعی مسئولان امر به فرهنگ سازی در زمینه مهریه بپردازند تا خانواده ها با آگاهی کامل از عواقب مهریه های بالا، مهریه هایی متعارف و در حدود شئون خانواده و توان مرد درنظر بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

54 زندانی جرائم غیرعمد در انتظار کمک خیران

54 زندانی جرائم غیرعمد در انتظار کمک خیران