مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 14:302022-12-24سياسي

معابر منطقه 4 شهرداری نیاز به بازگشایی دارد


معابر منطقه 4 شهرداری اردبیل نیاز به بازگشایی دارد و انتظار می رود شهرداری جهادی اردبیل به بازگشایی این مناطق ادامه دهد.

- ایسنا/اردبیل عضو شورای شهر اردبیل گفت: معابر منطقه 4 شهرداری اردبیل نیاز به بازگشایی دارد و انتظار می رود شهرداری جهادی اردبیل به بازگشایی این مناطق ادامه دهد.

ابراهیم صفری 3 دی در جلسه شورای شهر اردبیل با بیان اینکه اقدامات جهادی شهردار اردبیل در خصوص بازگشایی تعدادی از معابر در هسته مرکزی شهر و توافق هایی که در این محدوده با هدف کاهش ترافیک انجام گرفته شده است، قابل تقدیر است، افزود: بعد از بازگشایی 18 متری سلمان آباد طی سال 82، در منطقه 4 هیچ تعریض و بازگشایی صورت نگرفته است و تقریبا دو سال است بازگشایی حداقل یک خیابان در منطقه4 درخواست کردیم اما متاسفانه هیچ اقدامی را در این خصوص شاهد نیستیم و از شهردار جهادی اردبیل درخواست داریم نسبت به بازگشایی این مناطق نیز اقدام کند.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل با بیان اینکه بیش از یک دهه است در مناطق حاشیه شهر و مناطق کمتر توسعه یافته هیچ تغییراتی زیربنایی و توسعه عمرانی نشده است؛گفت: خوشبختانه به همت و تلاش شهردار جهادی اردبیل امسال زیرسازی و آسفالت ریزی در این مناطق انجام شد که این عملیات نسبت به هرسال افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معابر منطقه 4 شهرداری نیاز به بازگشایی دارد

معابر منطقه 4 شهرداری نیاز به بازگشایی دارد