مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 14:202022-12-24اجتماعي

تهران آماده روزهای بارانی و برفی در زمستان


بارش اولین برف زمستانی در تهران آنهم بعد از مدتها آلودگی هوای پایتخت، موجب خلق خوشحالی و مسرت بیشتر همشهریان شد، هر چند که در این میان نباید از تلاش پاکبانان و نیروهای خدمات شهری و فضای سبز شهرداری تهران غافل شد که از شب گذشته هم در آماده باش و مشغول فعالیت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از اوایل صبح امروز بارش برف زمستانی در تهران شروع شد و در کمتر از چند دقیقه برخی نقاط پایتخت سفیدپوش شد و نیروهای شهرداری تهران با برف روبی به موقع معابر، مانع از یخ زدگی شدند و اجازه ندادند شهر غافلگیر و شهروندان دچار مشکل شوند.

صف مقدم این روزهای تهران نیروهای خدمات شهری هستند، نیروهایی که به گفته علیرضا جعفری مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در آماده باش بودند و می گوید: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی، از شب گذشته عوامل شهرداری در آماده باش بودند و نیروها در مناطق حساس مورد نیاز مستقر شدند.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران به بارش برف در ارتفاعات اشاره کرده و ادامه می دهد: در حال حاضر بارندگی خفیف از منطقه یک تا مناطق جنوبی را شاهد هستیم و این آمادگی را داریم که در صورت بارش برف خدمات رسانی لازم را داشته باشیم و مشکلی برای شهروندان پیش نخواهد آمد و امسال در نزدیک به سه هزار نقطه در سطح شهر تهران از جمله معابر بزرگراهی و معابری که تردد بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران آماده روزهای بارانی و برفی در زمستان

تهران آماده روزهای بارانی و برفی در زمستان