مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 14:002022-12-24اجتماعي

تردد در محورهای مواصلاتی فارس عادی و برقرار است


مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای فارس اعلام کرد که علی رغم بارش باران در نقاط مختلف استان به ویژه شمالی و غربی، اما تردد در محورهای مواصلاتی عادی و برقرار است - علیرضا راستیار در گفت وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت راه های استان فارس، بیان کرد: تا ساعت 13بعدازظهر امروز شنبه سوم دی ماه، براساس اطلاعات دریافتی از سامانه های هوشمند جاده ای و گزارش اعلام شده از همکاران راهداری مستقر در محورها، باراش باران در محورهای منتهی به شیراز، قیر کارزین، مرودشت، پاسارگاد، نورآباد – فیروزآباد، فراشبند، زرین دشت، ارسنجان و بختگان جریان داشته است.

او ادامه داد: همچنین شاهد بارش برف در محورهای منتهی به اقلید (سده وآسپاس)، سپیدان، آباده (خسروشیرین و ایزدخواست)، خرم بید، کامفیروز و گردنه کولی کش هستیم.

مدیرکل راهداری فارس با اشاره به بروز مه گرفتگی در محور تنگ ابوالحیات اعلام کرد که وضعیت جوی در سایر محورهای استان نیمه ابری تا تمام ابری گزارش شده است.

به گفته راستیار؛ انواع عملیات های راهداری زمستانی شامل برفروبی، گشت زنی، استقرار اکیپ های راهداری و نمک پاشی (آمادگی به دلیل کولاک و یخبندان پس از بارش ) در محورهای مواصلاتی شهرستان های ذکر شده مورد توجه و اجرای راهداران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در محورهای مواصلاتی فارس عادی و برقرار است

تردد در محورهای مواصلاتی فارس عادی و برقرار است