مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 14:002022-12-24فرهنگي

آثاری از یک خانواده در نمایشگاه تجسمی «دفک» به نمایش درمی آید


نگارخانه «جوان» انجمن سینمای جوانان ایران میزبان نمایشگاه تجسمی «دفک (رویاهایی که از زیرزمین بیرون آمدند)» با نمایش آثاری از خانواده فرخ زاد می شود.

- نگارخانه جوان انجمن سینمای جوانان ایران میزبان نمایشگاه تجسمی دفک (رویاهایی که از زیرزمین بیرون آمدند) با نمایش آثاری از خانواده فرخ زاد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، نمایشگاه تجسمی دفک 12 تا 26 دی ماه 1401 در نگارخانه جوان انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می شود.

این نمایشگاه مجموعه آثار تجسمی خانواده فرخ زاد را دربرمی گیرد که پیش از این زندگی هنری شان در مستند دفک به کارگردانی بهنام بیرم وند در شانزدهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت به نمایش درآمده بود.

خانواده فرخ زاد یک خانواده هشت نفره بختیاری هستند که بدون تحصیلات آکادمیک و به طور ذاتی هنر نقاشی را در سبک های مختلف دنبال می کنند.

همچنین دفک نیز نام یک پارچه سفیدرنگ است که در روستاهای بختیاری با پارچه های کوچک و رنگارنگ دوخت هایی روی آن انجام می دهند و دو جای چشم انسان را نیز بر آن باقی می گذارند.

نمایشگاه تجسمی دفک به همت آژانس عکس ایران، در بازه زمانی 12 تا 26 دی 1401 روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 19 میزبان علاقه مندان به هنرهای تجسمی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثاری از یک خانواده در نمایشگاه تجسمی «دفک» به نمایش درمی آید

آثاری از یک خانواده در نمایشگاه تجسمی «دفک» به نمایش درمی آید