مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 14:002022-12-24اقتصادي

رونق اقتصادی شهر ری با تکمیل پروژه طغرل و مجموعه شیخ صدوق


در شهرری پروژه های عمرانی، شهرسازی و فرهنگی زیادی در حال تکمیل شدن است که می تواند در منطقه 20 به عنوان طرح های محرک توسعه عمل کند و با تکمیل پروژه ها شهرری به قطب اقتصادی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مهدی چمران در آیین افتتاح 8 پروژه شهری و رونمایی از سامانه من شهردارم گفت: در شهرری پروژه های عمرانی، شهرسازی و فرهنگی زیادی در حال تکمیل شدن است که می تواند در منطقه 20 به عنوان طرح های محرک توسعه عمل کند و با تکمیل پروژه ها، شهرری به قطب اقتصادی، فرهنگی و گردشگری تهران تبدیل می شود.

رییس شورای اسلامی شهر تهران افزود: امیدوارم با تکمیل پروژه فرهنگی طغرل و مجموعه فرهنگی شیخ صدوق به زودی شاهد رونق اقتصادی در شهر ری باشیم.

وی با اشاره به هویت تاریخی و فرهنگی ری ادامه داد: امیدواریم که با تکمیل فاز دوم و استقرار شرکت های دانش بنیان اتفاقات بزرگی در شهرری روی دهد.

همچنین حمید زمانی فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: اوج خوشحالی خودم را از افتتاحیه امروز به شورای شهر تهران و مردم عرض می کنم و  من از بدو تولد با کاخانه سیمان ری آشنا بودم و پدر و پدر بزرگم در اینجا کار می کرده اند.

فرماندار ویژه شهرستان ری ادامه داد: اکنون فرمانداری ری در کنار شهرداری تهران دوش به دوش هم برای پیشبرد برنامه های ارتقای کیفیت زندگی در این محدوده حرکت می کند و مدیریت سیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق اقتصادی شهر ری با تکمیل پروژه طغرل و مجموعه شیخ صدوق

رونق اقتصادی شهر ری با تکمیل پروژه طغرل و مجموعه شیخ صدوق