مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 13:352022-12-24اجتماعي

تداوم هوای سرد در اردبیل/بارش خفیف برف تا سه شنبه ادامه دارد


مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به تداوم هوای سرد در اردبیل گفت: براساس نقشه های هواشناسی بارش خفیف برف تا سه شنبه در اردبیل ادامه دارد.

- سیاوش محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، در رابطه با آخرین وضعیت هواشناسی اردبیل با اشاره به تداوم هوای سرد به ویژه در ساعات شبانه و اوایل صبح تا اواخر هفته اظهار کرد: براساس نقشه های هواشناسی بارش خفیف برف از عصر امروز تا قبل از ظهر یکشنبه و همچنین در روز سه شنبه از احتمال بیشتری برخوردار است.

وی با بیان اینکه مردم اردبیل پس از طی یک پاییز خشک و کم باران، در سومین روز زمستان شاهد بارش برف هستند، افزود: طبق پیش بینی ها شرایط جوی تا روز چهارشنبه در استان اردبیل ناپایدار خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: در برخی ساعات در بخش هایی از مناطق مرکزی و جنوبی استان اردبیل، نواحی کوهستانی سبلان و دامنه های کوه های باغرو بارش پراکنده و متناوب برف و باران انتظار می رود.

محمدی ادامه داد: احتمال یخبندان، کاهش دید افقی و لغزندگی در جاده های کوهستانی و برفگیر دور از انتظار نیست و لازم است تا اطلاع ثانوی کوهنوردان بومی و غیربومی از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم هوای سرد در اردبیل/بارش خفیف برف تا سه شنبه ادامه دارد

تداوم هوای سرد در اردبیل/بارش خفیف برف تا سه شنبه ادامه دارد