مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 13:152022-12-24فرهنگي

روایت حبیب حرکتی در جهت زنده نگهداشتن یاد و خاطره سردار دل ها است


کاروان روایت حبیب حرکتی در جهت زنده نگهداشتن یاد و خاطره سردار دل ها است که در سومین سالگرد آن شهید بزرگوار و برای دومین بار در سطح کشور برگزار می شود.

- وحید نمازی در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: سال گذشته 10 استان میزبان این کاروان فرهنگی و هنری بودند و امسال نیز 10 استان میزبان این کاروان هستند که استان فارس نیز در جمع میزبانان راویان روایت حبیب است.

وی ادامه داد: این کاروان هنری شامل مجموعه برنامه های فرهنگی و هنری در رشته های مختلف مثل خاطره گویی، شعر خوانی، اجرای نمایش، نقالی، اجرای سرود، اجرای موسیقی، نقد کتاب و نمایشگاه های هنرهای تجسمی در حوزه عکس و گرافیک است که در قالب های مختلف برگزار می شود.

نمازی در ادامه خاطرنشان کرد: از ویژگی های مهم اجراهای این کاروان هنری در استان فارس و شهر شیراز این است که تلاش شد توانمندی های هنرمندان فارس نیز به ارزش های محتوایی و هنری این کاروان در اجراهای استان فارس اضافه شود و فقط به برنامه هایی که به صورت کشوری در سایر استان ها اجرا شده بود اکتفا نشد، و برنامه های اجراهای استان فارس با تمرکز بر ظرفیت های فرهنگی و هنری استان نیز به این برنامه ها اضافه شد که از جمله مهمترین آنها می توان به نمایش آثار هنری و محتوایی با موضوع حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاه چراغ (ع) و پرداختن به رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت حبیب حرکتی در جهت زنده نگهداشتن یاد و خاطره سردار دل ها است

روایت حبیب حرکتی در جهت زنده نگهداشتن یاد و خاطره سردار دل ها است