مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 13:002022-12-24اقتصادي

مردم روستای «قره سو» بندرترکمن در جدال با کم آبی


معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب گلستان علت کمبود و اُفت فشار آب در روستای «قره سو» بندرترکمن را تشریح کرد.

- ایسنا/گلستان معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب گلستان علت کمبود و اُفت فشار آب در روستای قره سو بندرترکمن را تشریح کرد.

داود احمدی نصرآبادی امروز شنبه 3 دی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به مشکل کمبود آب مردم روستای قره سو بندرترکمن اظهار کرد: روستای قره سو جزو 12 روستایی است که از مجتمع آبرسانی گل افرا تأمین آب می کند، در این مجتمع دو هزار و 850 خانوار نزدیک به 10 هزار نفر جمعیت تحت پوشش قرار می گیرند گرچه روستای قره سو در شهرستان ترکمن قرار گرفته اما به همراه 11 روستای شهرستان بندرگز آبرسانی می شود.

وی اضافه کرد: روستای قره سو در انتهای خط انتقال آبرسانی مجتمع گل افرا قرار گرفته و وضعیت آبرسانی در مجتمع گل افرا به گونه ای است که نیاز آبی مردم به ویژه در تابستان نسبت به منابع تولیدی ما کمتر است و نیاز آبی ما 10 درصد بیشتر از منابع تأمین است لذا این مسئله مردم روستای قره سو را که در انتهای خط انتقال قرار گرفته اند در دوران پیک مصرف با مشکل مواجه می کند.

وی با بیان اینکه تأمین اعتبار مجتمع گل افرا از محل اعتبارات استانی است و امیدوارم با روند اعتباری حال حاضر شرایط برای اهالی روستای قره سو مساعد شود، تصریح کرد: در مجتمع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم روستای «قره سو» بندرترکمن در جدال با کم آبی

مردم روستای «قره سو» بندرترکمن در جدال با کم آبی