مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 13:002022-12-24اقتصادي

نیمی از یزدیها طبق الگو گاز مصرف می ‍کنند/شرایط رایگان شدن قبض گاز چیست؟


شرکت گاز استان یزد از رایگان شدن قبض گاز مشترکانی که از 15 دی تا 15 بهمن ماه کمتر از 220 مترمکعب گاز مصرف می کنند، خبر داد.

- ایسنا/یزد شرکت گاز استان یزد از رایگان شدن قبض گاز مشترکانی که از 15 دی تا 15 بهمن ماه کمتر از 220 مترمکعب گاز مصرف می کنند، خبر داد.

علیرضا بشیری رییس روابط عمومی شرکت گاز استان ضمن تایید این خبر، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: علاوه بر این، مشترکانی که در زمستان امسال نسبت به سال قبل، یک درصد گاز کمتری را مصرف کنند نیز بین سه تا 45 درصد تخفیف یا جایزه خوش حسابی دریافت خواهند کرد.

وی افزود: همچنین قبض گاز مددجویان کمیته امداد شهر یزد که به ازای هر واحد ماهیانه 320 مترمکعب گاز مصرف کنند نیز رایگان خواهد بود.

وی در مورد نحوه افزایش نرخ بهای گاز مصرفی مشترکان، گفت: مشترکان گاز براساس میزان مصرف به 12 دسته یا دهک تقسیم شده اند که دهک های اول تا سوم شامل مشترکانی هستند که مصرف گاز استاندارد دارند و در حال حاضر 45 درصد از مشترکان استان را شامل می شوند لذا در مورد آنها هیچ افزایش قیمت قبضی اعمال نخواهد شد.

بشیری با بیان این که در پله مصرفی 4 تا 6 که 20 درصد مشترکان را شامل می شود، شیب افزایش تعرفه ها ملایم بوده و به ترتیب 9، 20 و 25 درصد است ولی در دهکهای مصرفی 7 و 8 شیب تعرفه ها کمی افزایش یافته و به 42 و 71 درصد افزایش نسبت به گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از یزدیها طبق الگو گاز مصرف می ‍کنند/شرایط رایگان شدن قبض گاز چیست؟

نیمی از یزدیها طبق الگو گاز مصرف می ‍کنند/شرایط رایگان شدن قبض گاز چیست؟