مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 12:452022-12-24سياسي

فرمانداران و مدیران شهرستان ها برنامه و نقشه راه داشته باشند


معاون استاندار یزد با اشاره به انتظاراتی که از فرمانداران شهرستان های استان یزد وجود دارد، گفت: اولین انتظار، داشتن برنامه کوتاه مدت، میان مدت و چشم انداز و نقشه راه برای اجرای آنهاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی شاه حسینی، صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اشکذر با بیان اینکه پیگیری مسائل شهرستانهای استان یزد توسط معاونان استاندار انجام می شود، اظهار داشت: پیگیری مسائل شهرستان، پیگیری مصوبات سفر، ارتباط با استاندار و نماینده مجلس، ارتباط با دستگاه های اجرایی استان و تهران، اشراف بر قوانین بودجه، تکریم ارباب رجوع و … حداقل انتظاری است که از مدیر انقلابی در تراز دولت سیزدهم است.

وی عنوان کرد: تعبیر مدیریت جهادی یعنی اینکه از حداقل امکانات حداکثر استفاده انجام شود و همه مدیران شهرستانها باید این مهم را محقق کنند.

شاه حسینی با بیان اینکه تحول و اصلاح ساختارهای مشکل دار از شعارهای استاندار یزد است، افزود: از هر یزدی که سئوال کنید، مسئله مهم استان را آب می داند اما اکنون خوشبختانه خط پدافندی تامین آب با اعتباری بالغ بر 800 میلیارد تومان باید در 9 ماه انجام می شد اما با مدیریت جهادی ظرف سه ماه تامین شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانی استاندار یزد با بیان اینکه 50 درصد وقت و برنامه های مدیران ارشد استا صرف مسئله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانداران و مدیران شهرستان ها برنامه و نقشه راه داشته باشند

فرمانداران و مدیران شهرستان ها برنامه و نقشه راه داشته باشند