مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 12:452022-12-24سياسي

کارتن خوابی؛ از واشنگتن تا تهران + فیلم


وضعیت نابه سامان افراد کارتن خواب و بی خانمان در غرب با سکوت دولت های غربی در کنار دغدغه مدیریت شهری برای ساماندهی افراد بی خانمان در پایتخت، - چهره واقعی حقوق بشر غربی را آشکار می سازد.

خبرگزاری مهر ، گروه جامعه؛ وجود افراد بی خانمان و بی سرپناه در هر جامعه ای به عنوان یکی از آسیب های اجتماعی تلقی می شود که در مواردی اگر دستگاه های مسئول و نهادهای خدمت رسان اجتماعی به درستی و با نگاه انسانی به وظایف خود در قبال این افراد عمل نکنند، آسیب های بزرگ تر و تبعات تلخ تری را همراه خواهد داشت.

با سرد شدن هوا و رسیدن فصل زمستان در جای جای جهان و به مخاطره افتادن سلامت و جان افراد بی خانمان و بی سرپناه، مقوله حقوق بشر همواره در کشورهای مدعی حقوق بشر با چالش های اساسی و جدی مواجه می شود.

مرگ بیش از هفت هزار و 800 بی خانمان در سال 2020 در آمریکا بنابر گزارش گاردین ، سرمای کم سابقه و کُشنده و یخبندانی که از قطب شمال به سمت آمریکا می رود، می تواند برای جمعیت بی خانمان آسیب پذیر این کشور نقطه پایان زندگی را رقم بزند؛ این در حالی است که داده های مربوط به شمارش مرگ افراد بی خانمان تخمین می زند که بیش از هفت هزار و 800 بی خانمان در سال 2020 در آمریکا جان خود را از دست دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارتن خوابی؛ از واشنگتن تا تهران + فیلم

کارتن خوابی؛ از واشنگتن تا تهران + فیلم