مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 12:302022-12-24سياسي

نامه های شهریاری به رییسی درباره وضعیت سازمان انتقال خون و سرانه درمان ایثارگران


رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در دو نامه جداگانه به رییس جمهوری نسبت به لزوم توجه به سرانه درمان ایثارگران در بودجه سال آینده و همچنین وضعیت سازمان انتقال خون تاکید کرد.

- رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در دو نامه جداگانه به رییس جمهوری نسبت به لزوم توجه به سرانه درمان ایثارگران در بودجه سال آینده و همچنین وضعیت سازمان انتقال خون تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسینعلی شهریاری رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به رییس جمهوری درباره سازمان انتقال خون به شرح زیر است: حضرت آیت الله جناب آقای دکتر رییسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران سلام علیکم؛ احتراماً به استحضار می رساند سازمان انتقال خون ایران به عنوان تنها مرجع تامین کننده خون و فرآورده های آن در کشور و به منظور ارتقای سلامت بیماران دریافت کننده خون و فراورده های آن و حفظ پیشگامی خود در سطح کشورهای منطقه، ضرورت دارد اقدامات سه گانه شرح داده شده ذیل را (با ذکر دلایل علمی و توجیهی و هزینه اثربخشی آن) اجرایی نماید.

میسر شدن این مهم نیازمند عنایت ویژه حضرتعالی به سلامت جامعه و صدور دستورات مقتضی در خصوص تامین و تخصیص بودجه و رفع موانع مالی و اجرایی آن از سوی تمامی دستگاه های ذیربط (سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی و بانکهای عامل، سازمان غذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه های شهریاری به رییسی درباره وضعیت سازمان انتقال خون و سرانه درمان ایثارگران

نامه های شهریاری به رییسی درباره وضعیت سازمان انتقال خون و سرانه درمان ایثارگران