مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 12:152022-12-24اجتماعي

تردد در محورهای مواصلاتی ملایر در جریان است


فرماندار ملایر با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران شهرستان در آماده باش کامل است و مشکلی در تردد نداریم، تآکید کرد: با توجه به برودت هوا و لغزندگی معابر و جاده ها، - ایسنا/همدان فرماندار ملایر با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران شهرستان در آماده باش کامل است و مشکلی در تردد نداریم، تآکید کرد: با توجه به برودت هوا و لغزندگی معابر و جاده ها، شهروندان از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ سلمان اسماعیلی شنبه سوم دی ماه، از روند برف روبی در معابر سطح شهر، نحوه خدمت رسانی به مردم و ساختمان مدیریت بحران شهرداری ملایر بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید، افزود: از زمان اعلام هشدار سطح نارنجی و قبل از شروع بارش ها، ستاد مدیریت بحران این شهرستان در حالت آماده باش کامل است و مشکل خاصی در سطح شهرستان نداریم.

اسماعیلی گفت: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی این شهرستان باز و تردد در جریان است، جز دو محور فرعی که در حال بازگشایی است.

وی افزود: به علت ریزش برف سنگین فقط در چند نقطه از شهرستان در بخش های سامن زند، سامن و جوکار و برخی نقاط شهر ملایر شاهد قطعی برق هستیم که ماموران شرکت توزیع نیروی برق در تلاش برای رفع مشکل هستند و تا ساعاتی دیگر برق این نقاط وصل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در محورهای مواصلاتی ملایر در جریان است

تردد در محورهای مواصلاتی ملایر در جریان است