مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 12:152022-12-24اجتماعي

تمام محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی باز و تردد برقرار است


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: تمام محورهای مواصلاتی استان باز بوده و فقط تردد خودروها در گردنه های شهرستان مهاباد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، پیمان آرامون مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اظهار داشت: تمام محورهای مواصلاتی استان باز بوده و فقط تردد خودروها در گردنه های شهرستان مهاباد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی ادامه داد: از بامداد امروز بارش برف در نقاط مختلف استان به ویژه مناطق مرتفع و کوهستانی و گردنه های شهرستان مهاباد آغاز شده و به دلیل لغزندگی، تردد وسایل نقلیه در این مسیرها بدون زنجیر چرخ ممکن نیست.

آرامون گفت: در دیگر محورهای استان نیز به دلیل بارش باران و مه غلیظ دید افقی به کمتر از 20 متر کاهش یافته و رانندگان مجبورند برای تردد بهتر چراغ خودروها را روشن کرده و با سرعت کم و احتیاط کامل حرکت کنند.

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی تصریح کرد: همچنین با توجه به کاهش دید افقی و کاهش دما در محورهای مواصلاتی استان به ویژه در گردنه ها، رانندگان از تردد غیرضروری در این محورها خودداری کرده و در صورت لزوم نسبت به بررسی عملکرد مناسب سیستم روشنایی، بخاری و سیستم ترمز خودرو خود اطمینان حاصل و سپس اقدام به حرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی باز و تردد برقرار است

تمام محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی باز و تردد برقرار است