مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 12:152022-12-24ورزشي

معاون ورزش زنان چه می کند؟/ دختران، تشک کشتی را بوسیدند!


بی توجهی معاونت توسعه ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان به کشتی زنان باعث شده ورزشکاران این رشته گلایه زیادی از این وزارت خانه داشته باشند و برخی از آنها هم با وجود مدال آوری کشتی را کنار بگذارند.

- بی توجهی معاونت توسعه ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان به کشتی زنان باعث شده ورزشکاران این رشته گلایه زیادی از این وزارت خانه داشته باشند و برخی از آنها هم با وجود مدال آوری کشتی را کنار بگذارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بی توجهی وزارت ورزش و جوانان و مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش زنان باعث دلسردی دختران کشتی گیر شده است و بارها اعلام کرده اند علی رغم مدال آوری در مسابقات مختلف حمایت نمی شوند.

در نتیجه این شرایط برخی از ورزشکاران کشتی را رها و در رشته دیگری فعالیت خود را دنبال می کنند.

فاطمه فتاحی که از مدال آوران کشتی آلیش زنان است و در مسابقات مختلف مدال های رنگارنگی را برای تیم ایران کسب کرده مدتی است به کوراش وارد شده و در اولین تجربه خود نیز به مسابقات جهانی این رشته اعزام شد.

در حالی که دختران کشتی گیر خواستار حمایت مسئولان وزارت ورزش هستند و از بی توجهی معاونت توسعه ورزش زنان این وزارتخانه گلایه دارند که کاظمی پور در انتخابات کمیته ملی پارالمپیک هم شرکت کرد و به عنوان نایب رییس انتخاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون ورزش زنان چه می کند؟/ دختران، تشک کشتی را بوسیدند!

معاون ورزش زنان چه می کند؟/ دختران، تشک کشتی را بوسیدند!