مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 12:102022-12-24ورزشي

چرا استادیوم 15 هزار نفری زنجان تکمیل نمی شود؟


رییس گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: عدم تخصیص اعتبار مهم ترین عاملی است که موجب شده پروژه ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان به سرانجام نرسد.

- محسن عبادی کشت کار در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت استادیوم ورزشی 15 هزار نفری زنجان، اظهار کرد: پروژه احداث ورزشگاه 15 هزار نفری در زنجان از سال 84 استارت خورده و دستگاه اجرایی این پروژه شرکت توسعه، تجهیز اماکن ورزشی، زیرمجموعه وزارت ورزش و جوانان، در تهران است که احداث پروژه های بززگ را انجام می دهد.

وی افزود: عوامل مختلفی در به سرانجام نرسیدن پروژه ورزشگاه دخیل بودند ولی مهم ترین عاملی که موجب شده این پروژه به بهره برداری نرسد عدم تخصیص اعتبار است که باعث شده پروژه در همین حد باقی بماند.

این مسئول تصریح کرد: تغییر پیمانکاران در این سال ها نیز در عدم اتمام پروژه تاثیر داشته و در سال جاری با برگزاری یک مناقصه پیمانکار غیربومی با پیشنهاد رقم 86 میلیارد تومان برای اتمام پروژه انتخاب و قرارداد منعقد شده است و در حال حاضر پروژه 84 الی 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

عبادی کشت کار ادامه داد: در اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان نقشی در کارکرد پیمانکار نداریم و همه اقدامات زیرمجموعه شرکت توسعه است و اداره کل درباره این پروژه فقط دستگاه بهره بردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا استادیوم 15 هزار نفری زنجان تکمیل نمی شود؟

چرا استادیوم 15 هزار نفری زنجان تکمیل نمی شود؟