مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 12:052022-12-24ورزشي

با این ترفندها بهره وری کاری بالا را تجربه کنید


دانشمندان و مدیرعاملان به طور یکسان از مزایای برگزاری مراسم صبحگاهی طی چندین دهه تمجید کرده اند، کسانی هستند که هر روز ساعت 4:30 صبح از خواب بیدار می شوند و قبل از طلوع خورشید یک تمرین ورزشی انجام می دهند و دیگرانی هستند که صبح های آرام را با یک صبح گرم .

- ایسنا/خراسان رضوی دانشمندان و مدیرعاملان به طور یکسان از مزایای برگزاری مراسم صبحگاهی طی چندین دهه تمجید کرده اند، کسانی هستند که هر روز ساعت 4:30 صبح از خواب بیدار می شوند و قبل از طلوع خورشید یک تمرین ورزشی انجام می دهند و دیگرانی هستند که صبح های آرام را با یک صبح گرم یعنی یک فنجان قهوه و مطالعه آغاز می کنند.

به نقل از اکونومیک، برای برخی افراد بیدار شدن از خواب صبحگاهی سخت است؛ زمانی که افکار در مورد تمام کارهایی که باید در طول روز انجام دهید در ذهنتان هجوم می آورد زمانی که زیر پتو راحت استراحت می کنید به خصوص در زمستان که هوا سردتر، تاریک تر و ترسناک تر است ماندن در رختخواب بهترین گزینه خواهد بود.

اما داشتن یک برنامه صبحگاهی دارای مزایای علمی است؛ نتایج تحقیقات گذشته نشان داده است که یک برنامه منظم صبحگاهی می تواند استرس را کاهش، سطح انرژی شما را افزایش دهد و بهره وری شما را در محل کار بهبود بخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با این ترفندها بهره وری کاری بالا را تجربه کنید

با این ترفندها بهره وری کاری بالا را تجربه کنید