مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 11:502022-12-24سياسي

اختصاص دومین دستگاه «ام آر آی» دولتی به ایلام در اولویت قرار دارد


اختصاص دومین دستگاه ام آر آی دولتی به ایلام در اولویت قرار دارد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهرام عین الهی در دیدار با نماینده و جمعی از مسئولان استان ایلام، ضمن خیرمقدم به نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار داشت: مردم شریف استان ایلام شایسته بهترین خدمات در حوزه سلامت هستند زیرا در دوران دفاع مقدس و در همایش جهانی اربعین حسینی با ایثار و فداکاری، برگ زرینی به دفتر افتخارات نظام جمهوری اسلامی افزودند.

عین اللهی افزود: در دوران دفاع مقدس افتخار خدمت در استان ایلام نصیبم شد و خاطرات خوبی از مردمان نجیب و ولایت مدار این استان و ایثار و فداکاری آنان دارم و علاقمندم که بطور شایسته ای به این استان در حوزه سلامت خدمت شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در ایام تردد زائران اربعین حسینی از مرز بین المللی مهران؛ مردم شریف استان و مجموعه مسئولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ایلام عملکردی درخشان داشتند و موجب سربلندی وزارت بهداشت و نظام جمهوری اسلامی شدند که قابل تقدیر است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در راستای تجهیز بیمارستان رازی به ویژه اتاق عمل این بیمارستان، نظر مساعدی داریم و ان شاءالله در این راستا وزارت در کنار دانشگاه علوم پزشکی ایلام خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص دومین دستگاه «ام آر آی» دولتی به ایلام در اولویت قرار دارد

اختصاص دومین دستگاه «ام آر آی» دولتی به ایلام در اولویت قرار دارد