مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 11:502022-12-24اجتماعي

تردد در محورهای کوهستانی مرکزی تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: با توجه به بارش سنگین برف، تردد در جاده های کوهستانی استان تنها با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهرداد جهانی افزود: بارش برف در استان مرکزی از شب گذشته آغاز و اکنون تمامی جاده های استان برفی و لغزنده است.

وی ادامه داد: اکنون تمامی جاده های استان مرکزی باز هستند اما تردد در جاده های کوهستانی استان از جمله گردنه نقره کمر شهرستان تفرش و جاده های شهرستان شازند تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی افزود: بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان، از بعد ظهر امروز از شدت بارش ها در استان کاسته می شود و سامانه بارشی شنبه شب از استان خارج می شود.

جهانی از مردم خواست در صورت امکان از سفرهای غیر ضروری در جاده های استان مرکزی خودداری کرده و در صورت تردد در جاده های استان ضمن همراه داشتن جیره غذایی خشک، وسایل نقلیه خود را به زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی تجهیز کنند.

وی گفت: 54 گروه متشکل از 380 نفر راننده و راهدار در طرح زمستانه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و 35 راهدارخانه وظیفه خدمت رسانی به مسافران را در جاده های این استان برعهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در محورهای کوهستانی مرکزی تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است

تردد در محورهای کوهستانی مرکزی تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است