مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 11:202022-12-24فرهنگي

15 اثر به مرحله نهایی جایزه ادبی جلال رسید


دبیر علمی پانزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد گفت: 3 اثر را به عنوان نامزدهای دریافت جایزه در بخش «نقد ادبی»، 5 اثر در بخش «مستندنگاری»، 3 اثردر بخش «داستان کوتاه» و 4 رمان به عنوان نامزدهای نهایی دریافت جایزه در این بخش معرفی شدند.

- به گزارش خبرگزاری فارس، وجیهه سامانی، دبیر علمی پانزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد گزارشی از روند 44 روزه داوری این دوره از جایزه ادبی جلال آل احمد ارائه کرد و گفت: پانزدهمین دوره جایزه ادبی جلال، 17 آبان ماه 1401‬‬ با برگزاری اولین جلسه گروه مستندنگاری، رسماً آغاز به کار کرد و تا سی اُم آذرماه هیأت داوران بعد از برگزاری جلسات حضوری با بحث و تبادل نظر و همچنین مطالعه و کارشناسی دقیق آثار، نامزدهای دریافت جایزه در بخش های مختلف را مشخص کردند.

  دبیر علمی پانزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد با بیان اینکه در بخش نقد ادبی 77 اثر به دبیرخانه جایزه رسیده است، گفت: آثار دریافتی در این بخش نسبت به سال قبل با 28 اثر رسیده، از رشد 1/75 درصدی برخوردار است و هیأت داوران پس از برگزاری جلسات طی دو مرحله، در نهایت 3 اثر را به عنوان نامزدهای دریافت جایزه در بخش نقد ادبی معرفی کردند.

  وی ادامه داد: در بخش مستندنگاری 690 اثر به دبیرخانه جایزه رسیده که نسبت به سال قبل (361 اثر در چهاردهمین دوره)، رشد 91 درصدی داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 اثر به مرحله نهایی جایزه ادبی جلال رسید

15 اثر به مرحله نهایی جایزه ادبی جلال رسید