مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 11:202022-12-24سياسي

لزوم پیشگیری از سرمازدگی درختان در جهرم


فرماندار ویژه جهرم از کشاورزان خواست با توجه به احتمال برودت هوا در روزهای آینده تمهیدات لازم را به منظور عدم آسیب به درختان به عمل آورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسن شعبانی، صبح شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان جهرم بر ضرورت آمادگی کامل اعضای ستاد بحران شهرستان و استفاده از تمام ظرفیت دستگاه های اجرایی در جهت مدیریت بحران های احتمالی تاکید کرد.

وی در ادامه برلزوم اجرای مصوبات شورای مدیریت بحران شهرستان تاکید کرد و افزود: باید مصوبات ستاد شهرستان به صورت کامل اجرایی شوند.

رییس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان جهرم نسبت به احتمال تخریب و خسارت به محصولات کشاورزی نیز هشدار داد وگفت: به همه کشاورزان توصیه می شود اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از ایجاد خسارت ناشی از وقوع مخاطرات مذکور را در دستورکار داشته باشند.

شعبانی با بیان اینکه سهم جهرم از بارش های امروز (شنبه سوم دی ماه) بسیار ناچیز خواهد بود، بیان کرد: پس از عبور سیستم فعلی تا پایان هفته جاری شاهد سرمای شدید در سطح شهرستان هستیم که احتمال سرمازدگی وجود دارد.

فرماندار ویژه جهرم تاکید داشت: در بحث مدیریت بحران، پیشگیری از بحران و آمادگی برای مقابله با بحران از اهمیت خاصی برخوردار است و همه دستگاه های اجرایی می بایست از قبل برای مقابله با حوادث احتمال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پیشگیری از سرمازدگی درختان در جهرم

لزوم پیشگیری از سرمازدگی درختان در جهرم