مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 10:152022-12-24سياسي

انتقاد جوکار از راه اندازی بدون مجوز برخی صنایع در یزد/مدیران ضعیف استعفا بدهند


نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با انتقاد از راه اندازی برخی صنایع بدون دریافت مجوز در این استان، گفت: مسئولی که نتواند از اساس نامه سازمان خود دفاع کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمد صالح جوکار صبح امروز در جمع معتمدین محلات اشکذر با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) با اشاره به حوادث اخیر کشور، اظهار کرد: در اغتشاشات اخیر راهبرد اصلی آمریکایی ها مبتنی بر انحراف افکار عمومی نسبت به واقعیت ها و حقایق جامعه بود.

وی افزود: دشمن دنبال این است که با فریبکاری، تردید در کارآمدی نظام بوجود آورد و بعد از آن مولفه های اساسی که نظام اسلامی بنابر آن ایجاد شده، زیر سوال ببرد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس گفت: دشمن با استفاده از رسانه روایت های مختلف را شکل دهی و دروغ پردازی کرد تا اذهان را دچار انحراف کند که متاسفانه برخی هم فریب این مباحث را خوردند.

جوکار تصریح کرد: دشمن 400 روایت را طی 24 ساعت با استفاده از مطالب دروغ در خصوص جریانات داخل کشور در جهت انحراف مردم در رسانه هایشان مطرح کرد تا بتواند با جذب افراد، اهداف و توطئه های شوم خود را پیاده سازی کند.

وی هدف دشمن از حمایت از اغتشاشگران را پذیرش جمهوری اسلامی نسبت به خواسته های غربی ها بیان کرد و گفت: ساختار نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر احکام و فقه اسلامی بوده و همین مسئله سب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد جوکار از راه اندازی بدون مجوز برخی صنایع در یزد/مدیران ضعیف استعفا بدهند

انتقاد جوکار از راه اندازی بدون مجوز برخی صنایع در یزد/مدیران ضعیف استعفا بدهند