مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 09:402022-12-24سياسي

ضرورت تقویت تشکل های دینی و مؤسسات قرآنی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی بر ضرورت تقویت تشکل های دینی و مؤسسات قرآنی استان با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد حسین بلاغی صبح شنبه در دیدار با مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان، تقویت تشکل های دینی و مؤسسات قرآنی را فصل مشترک فعالیت های این اداره کل و سازمان تبلیغات اسلامی استان عنوان کرد.

بلاغی ظرفیت مؤسسات قرآنی استان را برای ترویج فرهنگ قرآنی بسیار بالا عنوان کرد و گفت: با همگرایی و هم افزایی نهادهای متولی امور قرآنی می توان شاهد بالندگی بیش از پیش این مؤسسات و به تبع آن ارتقای فعالیت های قرآنی در استان بود.

وی همچنین بر لزوم ایجاد کارگروهی با حضور مدیران نهادهای فرهنگی استان اشاره کرد و گفت: با راه اندازی این کارگروه و تجمیع آرا و نظرات مدیران نهادهای فرهنگی، همگرایی بیشتری در عرصه فرهنگ و هنر اتفاق خواهد افتاد و این امر موجب پرهیز از موازی کاری و کارهای جزیره ای در این عرصه خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اقدام عملیاتی در حوزه فرهنگ و هنر در این برهه را بسیار کارساز برشمرد و گفت: باید با تعریف چشم اندازی مناسب با قدرت و قوت در این عرصه برنامه ریزی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تقویت تشکل های دینی و مؤسسات قرآنی

ضرورت تقویت تشکل های دینی و مؤسسات قرآنی