مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 09:302022-12-24پزشكي

فناوری پلاسما و کاربردهای آن در محیط زیست پزشکی


انجمن علمی دانشجویی فیزیک دانشگاه شهید بهشتی، سمینار «فناوری پلاسما و کاربردهای آن در محیط زیست پزشکی پلیمر و صنایع غذایی» را برگزار می کند.

- انجمن علمی دانشجویی فیزیک دانشگاه شهید بهشتی، سمینار فناوری پلاسما و کاربردهای آن در محیط زیست پزشکی پلیمر و صنایع غذایی را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این برنامه شنبه سوم دی ساعت 12:30، با ارائه دکتر محمدرضا خانی ـ عضو هیئت علمی پژوهشکده لیزر و پلاسما دانشگاه شهید بهشتی، در تالار ابن هیثم دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

در این سمینار به بررسی فناوری پلاسما سرد و گرم و ارائه کاربردهای آن در حوزه های محیط زیست پزشکی پلیمر و صنایع غذایی معرفی وبه دستاوردهای آزمایشگاه پلاسما در طراحی و ساخت سامانه پیرولیز پلاسمایی پسماندهای صنعتی با ظرفیت یک تن در روز پرداخته می شود و در مورد کاربردهای پلاسما در حوزه پزشکی و در زمینه های درمان زخم های دیابتی و جوانسازی پوست توضیحاتی ارائه و درباره راه اندازی نخستین آزمایشگاه مرجع پلاسما پزشکی کشور مطالبی بیان خواهد شد.

در انتها به بررسی تجهیزات آزمایشگاهی و صنعتی ساخته شده در آزمایشگاه پلاسما در صنعت نساجی و پلیمر و صنایع غذایی پرداخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فناوری پلاسما و کاربردهای آن در محیط زیست پزشکی

فناوری پلاسما و کاربردهای آن در محیط زیست پزشکی