مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 09:302022-12-24اجتماعي

عملیات نمک پاشی در گردنه ها و مناطق برف گیر استان قزوین


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین گفت: در حال حاضر بارش برف در گردنه های آوج، کوهین، هجیب ادامه دارد و راهداران برای بازنگاه داشتن مسیر اقدام به عملیات نمک پاشی کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جواد حق لطفی گفت: بارش برف و باران از نخستین ساعات بامداد امروز سراسر استان رعملیات نمک پاشی در گردنه ها و مناطق برف گیر استان قزوینا فرا گرفت و بارش ها در مناطق سردسیر و گردنه ها به صورت برف است.

حق لطفی افزود: در حال حاضر بارش برف در گردنه های استان از جمله آوج، کوهین، هجیب ادامه دارد و راهداران برای بازنگاه داشتن مسیر اقدام به عملیات نمک پاشی کرده اند.

وی اضافه کرد: آزادراه های قزوین - زنجان، قزوین - رشت و راه های ارتباطی تاکستان نیز با بارش برف روبرو هستند و عملیات نمک پاشی در این مناطق از نخستین ساعات بامداد امروز آغاز شده است.

حق لطفی با اشاره به پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر ادامه بارش ها تا فردا یکشنبه، به شهروندان و رانندگان توصیه کرد: تا از سفرهای غیرضروری طی این مدت خودداری کرده و در صورت سفر، ضمن اطمینان از سلامت وسیله نقلیه خود، تجهیزات زمستانی به خصوص زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین اضافه کرد: هم اکنون تمامی عوامل راهداری استان قزوین به صورت 100 درصد آماده با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات نمک پاشی در گردنه ها و مناطق برف گیر استان قزوین

عملیات نمک پاشی در گردنه ها و مناطق برف گیر استان قزوین