مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 09:252022-12-24سياسي

تلاش دشمن برای بزرگنمایی مشکلات کشور است


دشمنان همه تلاش خود را بر این امر معطوف کرده اند تا کوچکترین مشکلات کشور را بزرگ جلوه دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار باقر باقرزاده شامگاه جمعه در مراسم استقبال از شش شهید گمنام دوران دفاع مقدس در حسینیه شهدای گمنام کوه خضر نبی اظهار داشت: دشمن بر روی موضوعات مهمی سرمایه گذاری کرده که گسترش رسانه ها، ماهواره ها و شبکه های فارسی زبان از جمله آنان است و هدف آنان پوشاندن پیشرفت های انقلاب اسلامی و بزرگ نمایی ضعف ها است.

مسئول مجتمع فرهنگی معصومیه بیان داشت: امروز کشور ایران در عرصه های علمی پیشرفت های بسیاری داشته که این امر موجب تعجب دشمنان و خوشحالی دوستداران انقلاب اسلامی شده است.

وی افزود: امروز ایران اسلامی در عرصه های مختلفی همانند نانو، نظامی، هسته ای و پزشکی پیشرفت های بسیاری داشته و دستیابی و تولید واکسن کرونا در ایران از جمله جلوه های این پیشرفت است در حالی که در کشورهای دیگر هنوز افراد بسیاری به این بیماری مبتلا می شوند و فوت می کنند.

سردار باقرزاده عنوان داشت: دشمنان همه تلاش خود را برای این امر معطوف کرده اند تا کوچک ترین مشکلات کشور را بزرگ جلوه دهند و اگر در جایی فسادی رخ داد آن را به تمام نظام و مسئولین تسری دهند و از این روش یاس و ناامیدی را در کشور ایجاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دشمن برای بزرگنمایی مشکلات کشور است

تلاش دشمن برای بزرگنمایی مشکلات کشور است