مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 08:502022-12-24سياسي

22 عنوان کتاب صوتی در دست انتشار است


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: تا پایان سال بیش از 76 عنوان کتاب متنی و 22 عنوان کتاب صوتی در حوزه دفاع مقدس آماده عرضه به علاقمندان است.

- علی واحد در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: طی سال های گذشته بیش از 300 عنوان کتاب خاطره رزمندگان، زندگی نامه شهدا، داستان کوتاه و بلند، تاریخ شفاهی، نمایشنامه، شعر، داستان و شعر کودک و نوجوان و پژوهش توسط نویسندگان استان آماده شده و با حمایت این اداره کل منتشر و در اختیار علاقه مندان به کتاب قرار داده شده است.

وی با اشاره به ارائه آموزش در حوزه نمایشنامه نویسی، داستان نویسی، خاطره نگاری و سایر نیازمندی های آموزشی در این بخش خاطرنشان کرد: زمینه حمایت از چاپ و انتشار کتاب های دفاع مقدس گام های مهمی در اردبیل برداشته به طوری که در سال جاری 18 جلسه در قالب سه دوره آموزش داستان نویسی، خاطره نگاری و نمایشنامه نویسی برگزار شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل با بیان اینکه تولید آثار فرهنگی و هنری دفاع مقدس مورد اقبال عمومی قرار دارد، گفت: این آثار که روایت گر حماسه آفرینی های مردان و زنان این دیار است همواره با استقبال خوب مردم مواجه شده به طوری که برخی از آثار منتشر شده بارها تجدید چاپ و در سطح کشور توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 عنوان کتاب صوتی در دست انتشار است

22 عنوان کتاب صوتی در دست انتشار است