مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 08:402022-12-24اقتصادي

مهمترین پروژه راه روستایی بخش مرکزی شهرستان سرباز در حال اجرا است


شهرستان سرباز از جمله شهرستان های جدید التاسیس سیستان و بلوچستان است که بیشترین جمعیت آن در روستاها متمرکز است .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان شهرستان سرباز از جمله شهرستان های جدید التاسیس سیستان و بلوچستان است که بیشترین جمعیت آن در روستاها متمرکز است .

شهرستان سرباز در جنوب شرقی سیستان و بلوچستان از جمله شهرستان های جدید التاسیس است که 95 درصد جمعیت آن در روستاها متمرکز است با وجود کوهستانی بودن اکثر مناطق این شهرستان رفت و آمد به سختی در سنگلاخ ها صورت می گیرد.

ماریه امیریان بخشدار مرکزی شهرستان سرباز در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار داشت:یکی از دغدغه ها و مطالباتی مردم از ما دارند تسریع در روند بازگشایی راه های روستایی در بخش مرکزی شهرستان سرباز است.

وی افزود: با توجه به تخصیص اعتبارات سالیانه در حوزه راه های روستایی و با وجود اینکه کل بخش مرکزی منطقه کوهستانی است جوابگوی بازگشایی همه راه های روستای نیست و نیازمند یک اعتباری ملی برای برون رفت از این معضل هستیم.

امیریان ادامه داد: پروژه بازگشایی ،زیرسازی و روکش آسفالت راه روستایی کجدر،کوهمیتگ ،پل سرباز به طول 6 کیلومتر با اعتبار 10 میلیارد تومان در حال انجام است که با پایان این پروژه 1408 خانوار با جمعیتی بالغ بر 5298نفر با 8پارچه آبادی از راه روستایی بهره مند خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین پروژه راه روستایی بخش مرکزی شهرستان سرباز در حال اجرا است

مهمترین پروژه راه روستایی بخش مرکزی شهرستان سرباز در حال اجرا است