مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 06:452022-12-24اجتماعي

آخرین تصمیم ها برای عبور آزادراه اصفهان-شیراز از کلاه قاضی


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با اشاره به عقب نشینی طرح آزادراه اصفهان- شیراز از داخل پارک ملی کلاه قاضی به مرز منطقه، درخصوص آخرین تصمیم ها برای این پروژه توضیح داد.

- احمدرضا لاهیجان زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر درخصوص آخرین تصمیم ها برای عبور آزادراه اصفهان- شیراز از پارک ملی و پناهگاه حیات وحش کلاه قاضی اظهار داشت: جلسه ای که به تازگی در استانداری اصفهان در این باره برگزار شد نتایج خوبی داشت زیرا تا قبل این جلسه به این جمع بندی رسیده بودند که آزادراه به صورت روگذر از پارک ملی عبور کند و در آنجا پیشنهاد دادیم برای مسیری که در این پروژه برای عبور آزاد راه انتخاب شده امکان عقب نشینی از داخل پارک تا مرز منطقه وجود دارد.

عقب نشینی پروژه آزادراه از داخل پارک به مرز منطقه وی ادامه داد: در همین ارتباط دو جلسه با مشاور طرح داشتیم و ایشان طرح اولیه را اصلاح کردند که براساس آن حدود 90 هکتار دیگر از اراضی پارک ملی کلاه قاضی آزاد شد و پروژه آزادراه به منتهی الیه محدوده مرز پارک ملی منتقل شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان خاطرنشان کرد: این امر گام مثبتی بود و شاید اگر ورود نمی کردیم مجری طرح آزادراه، پروژه را در همان مسیر پیشنهادی اول اجرا می کرد؛ حتی روی طرح پیشنهادی اول خیلی کار شده بود ولی پافشاری محیط زیست سبب شد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین تصمیم ها برای عبور آزادراه اصفهان-شیراز از کلاه قاضی

آخرین تصمیم ها برای عبور آزادراه اصفهان-شیراز از کلاه قاضی