مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 22:362022-12-23اقتصادي

اهواز غرق سیلاب ناکارآمدی مدیران شهری شد + فیلم


  حاصل حفاری معابر و اختصاص بودجه چه شد؟ بسیاری از معابر شهر اهواز برای اجرای پروژه های فاضلاب و آبهای سطحی حفاری شده و منطقه ای نیست که ساکنان آن با دشواری ها و ترافیک ناشی از این حفاری ها مواجه نباشند اما بحران هربار تکرار می شود و اهوازی ها از یکدیگر می پرسند چرا نشانه ای از کاهش مشکلات وجود ندارد؟ دولت برای حل معضل فاضلاب اهواز 50 میلیون یورو از محل صندوق توسعه ملی اختصاص داد اماتحقق وعده رییس جمهور برای حل معضل فاضلاب تا تابستان 1402 در هاله ای از ابهام قرار دارد.

شرکت آبفا خوزستان با سکانداری کرمی نژاد (از مدیران به جای مانده از دولت روحانی)، از وضعیت مالی مناسبی برخوردار است با این حال اما همچنان به کیفیت اجرای پروژه، سرعت لاکپشتی آن و عدم ترمیم و آسفالت نوار حفاری ها انتقادات زیادی وارد است.

چندین نقطه از محلاتی که پروژه اصلاح شبکه فاضلاب در آنها به پایان رسیده همچنان با بحران مواجه هستند که می توان به خیابان انقلاب و منطقه شش شهرداری اشاره کرد.

 امینی: دیگر بحران آبگرفتگی نخواهیم داشت   شهرداری اهواز مهرماه امسال از اختصاص بیش از 300 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات و ماشین آلات هدایت آبهای سطحی خبر داد و در مراسمی این تجهیزات را افتتاح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهواز غرق سیلاب ناکارآمدی مدیران شهری شد + فیلم

اهواز غرق سیلاب ناکارآمدی مدیران شهری شد + فیلم