مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 18:452022-12-23سياسي

برای دوران «پساتحریم» به تعامل صنعت و دانشگاه نیاز داریم


رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه با تاکید بر لزوم عملیاتی شدن تعامل صنعت و دانشگاه در قالب چند پروژه ملی، برقراری تعامل بین دو حوزه علم و تولید را برای دوران پساکرونا ضروری دانست.

- برای دوران پساتحریم به تعامل صنعت و دانشگاه نیاز داریم ایسنا/کرمانشاه رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه با تاکید بر لزوم عملیاتی شدن تعامل صنعت و دانشگاه در قالب چند پروژه ملی، برقراری تعامل بین دو حوزه علم و تولید را برای دوران پساکرونا ضروری دانست.

کیوان کاشفی در آیین افتتاح هفتمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه که عصر امروز( دوم دی ماه) به میزبانی کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به برگزاری شش دوره همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه در سال های گذشته و وقفه ای که به دلیل شرایط کرونا طی دو، سه سال گذشته ایجاد شد، گفت: اکنون کرمانشاه میزبان همایش هفتم با رویکرد دانش بنیان است.

وی از در نظر گرفتن بخش های متعددی از جمله پنل های تخصصی، کارگاه های آموزشی و.

برای این همایش یاد کرد و با بیان اینکه 200 مقاله به دبیرخانه همایش وصول شده که 160 مورد آن مورد تایید بوده است، گفت: استقبال از این دوره همایش بی سابقه بوده است.

کاشفی با اشاره به رویکرد دانش بنیان این دوره از همایش، خاطرنشان کرد: شرکت های دانش بنیان طی سال های اخیر نقش مهمی در پیوستگی صنعت و دانشگاه داشتند و از ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای دوران «پساتحریم» به تعامل صنعت و دانشگاه نیاز داریم

برای دوران «پساتحریم» به تعامل صنعت و دانشگاه نیاز داریم