مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 16:552022-12-23سياسي

چند سوال امام جمعه بهمیی از مسئولان بهمیی/ صلواتی: مصوبات سفر رییس جمهور چه شد؟


مسئولان استان بگویند کدام یک از مصوبات سفر اجرا شد؟ در حوزه اشتغال و راه اندازی کارخانه ها و فعال سازی معادن و ساخت مسکن چه اتفاقی افتاده است؟.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان بهمیی به امامت حجت الاسلام صلواتی اقامه شد.

حجت الاسلام صلواتی اظهار کرد: راه های کسب تقوا تقویت ایمان است تقوا اساس کار است تقویت ایمان به انجام اعمال صالح و قصد قربت است رعایت تقوا برخواسته از ایمان است باید خداشناسی ،خودشناسی ،نبی شناسی ،امام شناسی ،راه شناسی ،شیطان شناسی و معادشناسی داشته باشیم تا اهل ایمان شویم.

وی گفت: باید برای به دست آوردن ملکه تقوا تمرین کنیم تقوا با تلاوت قرآن با شرکت در مجالس معنوی و مذهبی و با کنترل زبان و اعضا و جوارح بدن بدست می آوریم برای بدست آوردن تقوا اول باید از خودمان مراقب کنیم.

  امام جمعه شهرستان بهمیی بیان کرد: امروز توفیق پیدا کردیم تا میزبان دو شهید گمنام باشیم شهدای گمنام خیر کثیر را نصیب ما می کنند تکریم شهیدان تکریم ایثار و اخلاص است شهیدان پرچم استقلال و شرف این کشور هستند.

حجت الاسلام صلواتی خاطر نشان کرد: در قرآن مجید حدود ده آیه درباره کسانی که در راه خدا کشته می شوند وجود دارد از جمله مسائلی که در این آیات مطرح میشود زنده بودن شهید، رزق شهید آمرزش گناهان شهید و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند سوال امام جمعه بهمیی از مسئولان بهمیی/ صلواتی: مصوبات سفر رییس جمهور چه شد؟

چند سوال امام جمعه بهمیی از مسئولان بهمیی/ صلواتی: مصوبات سفر رییس جمهور چه شد؟