مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 16:452022-12-23اجتماعي

بازسازی42مدرسه در سی سخت/نوسازی مدارس قدیمی کهگیلویه و بویراحمد


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 45 مدرسه بر اثر زلزله در سی سخت آسیب دید که از این تعداد، 42 مدرسه بازسازی شده و سه مدرسه دیگر نیز در حال ساخت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی احمدزاده ظهر جمعه در بازدید از چند مدرسه افزود: مدارس قدیمی و فاقد استحکام زیادی در استان وجود دارد که برای بازسازی آن ها در حال تلاش هستیم.

وی با بیان اینکه مدارس کپری در کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد، گفت: بر اساس آخرین آمار ارائه شده از اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان، 313 مدرسه کانکسی در مناطق دور دست و روستایی استان وجود دارد که بررسی های انجام شده نشان داده که 36 مورد از این کانکس ها پذیرای کار تعلیم و تربیت بیش از 15 دانش آموز بوده اند.

احمد زاده اظهار داشت: مدارس سی سخت با اعتبار 180 میلیارد تومان تعمیر، مقام سازی و نوسازی شدند.

استاندار افزود: در فاز نخست در استان، 36 مدرسه کانکسی بالای 15 نفر دانش آموز جمع آوری و معادل آن ها مدرسه استاندارد ساخته شد و در مهر سال جاری به آموزش و پرورش تحویل داده شدند.

وی اظهار داشت: در فاز دوم نیز 22 مدرسه بالای 10 نفر دانش آموز احداث می شود که این مدارس با مشارکت بنیاد برکت در حال ساخت بوده و در سال 1402 تحویل آموزش و پرورش می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی42مدرسه در سی سخت/نوسازی مدارس قدیمی کهگیلویه و بویراحمد

بازسازی42مدرسه در سی سخت/نوسازی مدارس قدیمی کهگیلویه و بویراحمد