مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 16:252022-12-23سياسي

دشمن به دنبال سلب هویت اسلامی از زنان است


دشمنان با اینکه زنان و دختران ما حضرت صدیقه طاهره(س) را الگوی خود قرار دهند مشکل دارند و به دنبال سلب هویت زنانه و هویت اسلامی از زنان و دختران هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چادگان، حجت الاسلام بنی جمالی امام جمعه چادگان در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت مناسبت های پیش رو و ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با یادآوری نقل قولی از مقام معظم رهبری که من رزق یک سال را از ایام فاطمیه میگیرم اظهار داشت: حضرت صدیقه طاهره (س) تجلی ولایت مداری و دفاع از ولایت است و ایشان بزرگ بانوی دو جهان و نظام هستی و مجاهد عرصه تبیین است.

وی ادامه داد: دشمنان هر دو بازوی مادی و معنوی علی (ع) یعنی فدک و حضرت صدیقه طاهره(س) را از او گرفتند و در این حال حضرت زهرا (س) جانانه در راه دفاع از علی(ع) و دفاع از حق خویش یعنی فدک که پشتوانه علی (ع) نیز بود پا به میدان می گذارد و خطبه فدکیه را می خواند.

بنی جمالی نقش زنان و بانوان را با تاسی از سیره حضرت زهرا (س) در مسأله تبیین مهم دانست و گفت: دشمن با چند راهبرد این فتنه اخیر را راهبری می کرد و آن مهندسی معکوس انقلاب اسلامی بود، به این صورت که همانطور که مردم به میدان آمدن و انقلاب اسلامی پیروز شد باید نوجوانان و دانشگاهیان و دانش آموزان را به میدان بیاورند تا انقلاب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال سلب هویت اسلامی از زنان است

دشمن به دنبال سلب هویت اسلامی از زنان است