مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 16:252022-12-23سياسي

نظر دانشمندان دلسوز برای رفع مشکلات اقتصادی استفاده شود


از نظر خبرگان، دانشمندان دلسوز و افراد صاحب نظر برای برون رفت از مشکلات اقتصادی و گرانی و تورم در جامعه بهره گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه گناوه با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا از سبک زندگی و سیره فاطمی و علوی در زندگی فردی و اجتماعی الگو بگیریم.

امام جمعه گناوه گفت: در ایام فاطمیه مجالس و مراسم های خوبی در حال برگزاری است که باید حضور پررنگ در این مجلس داشته باشیم و از زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) و مکتب فاطمی روح تقویت ایمان و چگونه زندگی کردن را بیاموزیم.

وی با اشاره به میلاد حضرت مسیح بیان کرد: خداوند متعال در قرآن کریم خط بطلان بر این عقیده می کشد که حضرت مسیح به صلیب کشیده و کشته شد و می فرماید که حضرت عیسی به صلیب کشیده نشد و کشته نشده بلکه نزد خداوند زنده است و با ظهور امام زمان (عج) به ایشان اقتدا می کند.

وی گفت: امروز تمام شرک و کفر بر علیه اسلام هستند و دین داران حقیقی و امروز پیروان راستین ادیان آسمانی و پیامبر الهی از یک سو باید تلاش کنند تا آموزه های راستین و بی پیرایه پیامبران الهی را به ملت ها عرضه کنند و آنها را از خرافه ها دور نگه دارند و از سوی دیگر گام هایی را برای نزدیک شدن ادیان آسمانی به همدیگر بردارند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر دانشمندان دلسوز برای رفع مشکلات اقتصادی استفاده شود

نظر دانشمندان دلسوز برای رفع مشکلات اقتصادی استفاده شود