مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 16:202022-12-23سياسي

امام جمعه کرج: باید ادامه دهنده مکتب فاطمی باشیم


امام جمعه کرج با تاکید بر اینکه باید ادامه دهنده مکتب فاطمی باشیم، اظهار کرد: امروز باید بیش از پیش در جامعه اسلامی روشنگری و جهاد تبیین صورت گیرد تا دشمنان نتوانند جای شهید و جلاد را عوض کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج با تاکید بر اینکه دشمنان می خواهند جامعه را از مسیر درست خود منحرف کنند، گفت: بنابراین در این شرایط باید دشمن شناسی و مبارزه با استکبار را در اولویت قرار داد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ادامه دهنده مکتب فاطمی است، توضیح داد: امام راحل (ره) تربیت یافته مکتب فاطمی بودند و انقلاب اسلامی را رهبری کردند؛ امروز دشمنی با مستکبران در ادامه مکتب فاطمی است؛ مادرانی که فرزندان خود را در هشت سال دفاع مقدس به میدان مبارزه با دشمنان فرستادند در مسیر همین مکتب گام برداشتند.

وی افزود: دشمنان با فشار و تهدید، جنگ روانی برای تضعیف روحیه ملت ایران به راه انداخته اند و حتی برخی را وادار به سکوت در مقابل بیان حقایق می کنند.

آیت الله حسینی همدانی گفت: در این برهه زمانی برخی با تمسخر و تضعیف احکام الله، آمریکا و غرب را ناجی کشور معرفی می کنند تا به اهداف شوم خود برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرج: باید ادامه دهنده مکتب فاطمی باشیم

امام جمعه کرج: باید ادامه دهنده مکتب فاطمی باشیم