مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 15:452022-12-23سياسي

دشمنان به دنبال دو قطبی سازی جامعه ایران هستند


امام جمعه شاهرود با بیان اینکه هدف دشمنان از فتنه ها دو قطبی سازی جامعه است، گفت: شعارهایی مانند آزادی و حقوق بشر، زن و دموکراسی و .

تنها بهانه ای برای رسیدن به اهداف فتنه گران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباس امینی در خطبه های اولین نماز جمعه زمستان 1401 شاهرود به میزبانی مصلای مدرسه قلعه با اشاره به اغتشاشات اخیر، تاکید کرد: فتنه گران به بهانه شعارهایی مانند زن، دموکراسی، آزادی و… می خواهند به اهداف فتنه گرانه خودشان دست یابند.

وی با بیان اینکه شعارهای فتنه گران ظاهری حق طلب دارد اما در واقع تماماً باطل هستند، افزود: دشمنان سعی کردند تا در فتنه اخیر جامعه را مورد اغتشاش قرار دهند و از درگیری ها سود بجویند اما وقتی دیدند که به هدفشان نرسیدند تلاش کردند تا جامعه را دوقطبی کنند.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه اغتشاش گران در این اغتشاشات اخیر حتی مدافعان امنیت را کتک زدند و بسیاری شأن را زخمی و شهید کردند اما برخورد خشن و تندی که خواست دشمن بود، شکل نگرفت لذا کینه ای برایشان ایجاد شد، بیان کرد: قصد فتنه گران برهم زدن جو و امنیت کشورمان است.

امینی با اشاره به میزبانی شهرستان شاهرود از دو شهید گمنام دفاع مقدس، بیان کرد: شهدا راهنما و روشنگر راه هستند و لذا در ایام فاطمیه و در زمانی که شهرمان مملو از عطر شهدا است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان به دنبال دو قطبی سازی جامعه ایران هستند

دشمنان به دنبال دو قطبی سازی جامعه ایران هستند