مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 15:452022-12-23اقتصادي

صرفه جویی 199 هزار متر مکعبی گاز با تعطیلی ادارات در روز پنج شنبه


مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به افزایش 10 درصدی مصرف گاز در آذر ماه گفت: با تعطیلی ادارات گیلان در روز پنج شنبه گذشته 199 هزار متر مکعب گاز صرفه جویی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عیسی جمال نیکویی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته رشت با اشاره به افزودن شدن 10 هزار و 26 عملک گاز اظهار کرد: یک میلیون اشتراک خانگی ثبت شده است.

وی به گازرسانی همه شهرهای استان گیلان به جز ماسوله به دلیل بافت تاریخی این شهر اشاره کرد و افزود: دو هزار و 117 روستا معادل 96.

7 درصد از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به اینکه عملیات گازرسانی به 34 روستا نیز در دست اجرا است، گفت: اجرای عملیات گاز رسانی به 120 روستا نیز در دستور کار قرار دارد تا در سال انجام شود.

وی به افزایش مصرف گاز طی روزهای گذشته در استان گیلان اشاره و با تأکید بر لزوم اصلاح مصرف و صرفه جویی از سوی مشترکان اضافه کرد: با همکاری و صرفه جویی مردم و قراردادن درجه وسایل گرمایشی از دمای 21 درجه امسال بدون مشکل سپری شود.

جمال نیکویی با اشاره به اینکه اگر دمای مصرف یک درجه کاهش یابد در میزان مصرف 5 تا 6 درصد صرفه جویی می شود، تصریح کرد: در همین راستا قرارگاه جهادی گاز استان گیلان تشکیل و در اولین اقدام به عنوان نماد همکاری دولت در کاهش مصرف تمام ادارات تعط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی 199 هزار متر مکعبی گاز با تعطیلی ادارات در روز پنج شنبه

صرفه جویی 199 هزار متر مکعبی گاز با تعطیلی ادارات در روز پنج شنبه