مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 15:352022-12-23سياسي

پشت پرده اغتشاشات اخیر باید معرفی شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: دستگاه های فرهنگی و دانشگاهی دست های پشت پرده اغتشاشات اخیر را برای مردم معرفی کنند.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: دستگاه های فرهنگی و دانشگاهی دست های پشت پرده اغتشاشات اخیر را برای مردم معرفی کنند.

آیت الله علما در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته(2دی ماه) در کرمانشاه با بیان اینکه آیندگان و جوانان باید بدانند چه کسانی پشت پرده اغتشاشات اخیر بوده اند، گفت: دستگاه های فرهنگی و دانشگاهی در قالب برنامه های مختلف دست های پشت پرده این اغتشاشات را برای جوانان و آیندگان رسوا و تبیین کنند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز افزود: این حادثه تروریستی موجب رسوایی آمریکایی ها و منافقین سیاه دل شد.

وی با اشاره به شهادت عده ای از فرزندان این مرزبوم در حوادث و اغتشاشات هفته های اخیر؛ گفت: خون شهدا در این اغتشاشات در تاریخ ما ماندگار شده و آیندگان و جوانان باید نسبت به آن آگاهی داشته باشند که اغتشاشگران از سر ناآگاهی به چه لیدرهای کینه توز و دشمنی اقتدا کردند و موجب چه اتفاقی برای کشور شدند و از آن درس بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده اغتشاشات اخیر باید معرفی شود

پشت پرده اغتشاشات اخیر باید معرفی شود