مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 14:552022-12-23سياسي

لزوم برخورد با اخلالگران اقتصادی/ نظارت بر قیمت ها افزایش یابد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: گرانی کالا و خدمات که توسط اخلالگران داخلی ایجاد می شود مردم توقع دارند با این افراد برخورد قاطع و بازدارنده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر با اشاره به تهاجم اقتصادی دشمنان علیه نظام اسلامی اظهار داشت: در عرصه اقتصاد دشمنان نظام اسلامی ایران کوشش کرده اند با تحریم، ایجاد تنگنا و اخلال، در جامعه مشکلات اقتصادی ایجاد شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: طبیعت دشمن چنین است و این ما هستیم که باید با برنامه دقیق اقتصاد مقاومتی در مقابل تهاجم اقتصادی دشمن هم برای خنثی شدن تحریم های اقتصادی و جلوگیری از آسیب و خسارت مقاومت کنیم و هم اینکه اقتصاد جامعه شکوفا شود.

وی گفت: تحقق این مهم نیاز به برنامه ریزی، مدیریت، نظارت و برخورد قاطع با متخلفان که ضرر و زیان به منظومه اقتصاد کشور و جامعه وارد می کند دارد.

خطیب نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه یکی از گلایه کنونی مردم وجود گرانی های کاذب است، خاطرنشان کرد: گرانی کاذب یعنی گرانی که از عرصه ذات اقتصاد تولید نمی شود، بلکه به سبب سودجویی، افزایش ثروت توسط گروهی اندک ایجاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برخورد با اخلالگران اقتصادی/ نظارت بر قیمت ها افزایش یابد

لزوم برخورد با اخلالگران اقتصادی/ نظارت بر قیمت ها افزایش یابد