مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 14:452022-12-23سياسي

مکتب فاطمی (س) جامع ترین برای سعادت انسان ها است


امام جمعه محمودآباد با بیان اینکه تنها راه نجات و تعالی بشر مکتب فاطمی (س) است، افزود: انسان ها هم به تدریج این حقیقت را که تنها راه نجاتشان مکتب فاطمی (س) است بیشتر احساس می کنند.

- قزوین- امام جمعه محمودآباد با بیان اینکه تنها راه نجات و تعالی بشر مکتب فاطمی (س) است، افزود: انسان ها هم به تدریج این حقیقت را که تنها راه نجاتشان مکتب فاطمی (س) است بیشتر احساس می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر محمودآباد نمونه اظهار کرد: طبق آموزه های دینی، حضرت فاطمه (س) تنها یک شخص نیستند بلکه یک جریان، تفکر، منظومه فکری، نظام تربیتی و در یک کلمه یک مکتب است.

وی با بیان اینکه مکاتب باید برای انسان سازی، خانواده سازی، جامعه سازی، نظام سازی و تمدن سازی برنامه داشته باشند، عنوان کرد: تحقق انسان تراز تنها از خانواده سالم نشأت می گیرد و خروجیِ خانواده های سالم، نیز جامعه سالم است.

امام جمعه محمودآباد با اشاره به اینکه خانواده، به مثابه سلول ها و آجرهای ساختمان ساز جامعه هستند، تاکید کرد: جامعه سالم یا ناسالم، برآیند سلامت یا آسیب خانواده ها است و نتیجه جامعه سالم، نظام، زمامداران و دولت سالم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب فاطمی (س) جامع ترین برای سعادت انسان ها است

مکتب فاطمی (س) جامع ترین برای سعادت انسان ها است