مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 14:002022-12-23سياسي

برکات زندگی اسلامی را باید برای مردم تبیین کرد


کمک های مومنانه و پیشرفت های علمی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را باید از آثار انقلاب و برکات زندگی اسلامی دانست و برای مردم تبیین کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی میردامادی، امام جمعه موقت اصفهان، در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به آیه 143 سوره بقره اظهار داشت: بدن ما شاهد اعمال ما است، تمام گناهانی که به وسیله اعضای بدن مان انجام می دهیم روز قیامت بازگو می کنند.

وی با اشاره به آیه 65 سوره یاسین گفت: روز قیامت مثل دادگاه دنیا نیست که متهم دروغ بگوید، دست ها شهادت می دهند و حرف می زند، تمام اعمال ما به وسیله خود اعضا گفته می شود و انجام می شود؛ بدانید دنیا چیزی نیست که گم شود و همه چیز می ماند و همه اعمال ما ضبط می شود، مراقب باشید قیامت قطعی است و امضای خداوند پای قیامت است.

میردامادی  ادامه داد: سعی کنیم طوری باشد که روز قیامت سرافراز وارد صحرای محشر شویم، مردم همانطور که ما را در دنیا دیده اند در آخرت هم به همان شکل ببینند.

امام جمعه موقت اصفهان شهادت حضرت زهرا(س) را تسلیت و ولادت حضرت مسیح(ع) را تبریک گفت و خاطر نشان کرد: این روزها شعارهای زیادی بر دیوارها نوشته شد، زن زندگی آزادی، کدام زن؟ آیا زن های موفق جهان سربرهنگان بودند؟ اینها خواهان زندگی هستند که ما دو مدل زندگی داریم یکی ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برکات زندگی اسلامی را باید برای مردم تبیین کرد

برکات زندگی اسلامی را باید برای مردم تبیین کرد