مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 14:002022-12-23بين الملل

تلاش تیک تاک برای امضای قرارداد امنیتی با آمریکا


این اپلیکیشن ویدئویی پیشنهاد کرده ناظران مستقل استخدام شده و حقوق آنها توسط این شرکت پرداخت شود اما به کمیته سرمایه گذاری خارجی در آمریکا گزارش دهند.

- اپلیکیشن ویدئویی تیک تاک در تلاش برای متقاعد کردن دولت آمریکا برای موافقت با ادامه مالکیت شرکت چینی بایت دنس، پیشنهاد کرده است بیشتر کسب و کارش به صورت مستقل اداره شده و در معرض نظارت بیشتری قرار گیرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیک تاک در سه سال گذشته، تلاش کرده است وزارتخانه ها و سازمانهای دولتی آمریکا را مطمئن کند که اطلاعات شخصی شهروندان آمریکایی، قابل دسترسی توسط حزب کمونیست چین یا هیچ نهاد تحت نفوذ دولت این کشور نبوده است.

  جو بایدن، رییس جمهور آمریکا سال گذشته فرمان اجرایی دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق برای ممنوعیت تیک تاک در آمریکا را لغو کرد اما مذاکرات میان دولت او و این شرکت شبکه اجتماعی چینی برای بستن یک قرارداد امنیتی و رفع نگرانیها پیرامون فعالیت این اپلیکیشن، ادامه یافت.

  قانونگذاران آمریکایی در راستای اختلافات تجاری، مالکیت معنوی و حقوق بشر میان آمریکا و چین، نگرانیهای امنیتی در خصوص تیک تاک را مطرح کرده اند تا کاخ سفید را برای اتخاذ یک رویکرد سخت گیرانه، تحت فشار بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش تیک تاک برای امضای قرارداد امنیتی با آمریکا

تلاش تیک تاک برای امضای قرارداد امنیتی با آمریکا