مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 13:302022-12-23سياسي

شاهد تلاش گسترده برای ضربه زدن به منطق اسلامی در موضوع زن بودیم


در ماجرای فتنه انگیری های اخیر از میان آسیب های مادی و معنوی که به جامعه ما وارد شد، شاهد تلاش گسترده برای ضربه زدن به منطق اسلامی در موضوع زن بودیم.

- به گزارش، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری امام جمعه موقت تهران در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران، گفت: در ماجرای فتنه انگیزی های 3 ماه اخیر از میان آسیب های مادی و معنوی که به جامعه وارد شد، آسیب مهم تر و برجسته تر اول شکستن قداست ها و بی حرمتی به مقام زن به ویژه با شکستن حریم عفاف و حجاب بود.

وی افزود: جاهلیت مدرن با سرکردگی آمریکا و صهیونیسم بین الملل بسیار پیشرفته تر از جاهلیت اول استاد کل و فوق تخصص ظلم به زن و زنده به گور کردن هویت زنان هستند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: اما این بار با پرچم آزادی زنان، دفاع از حقوق زنان و تزویر شیطانی به دست خود زنان آمدند؛ اولین قربانی نیز خود زن غرب بود.

وی افزود: غربی ها این سیل بنیان برانداز را به سوی سایر کشورها روانه کردند و در آمریکای لاتین، آفریقا و بخش هایی از آسیا خرابی های جبران ناپذیری را به وجود آوردند، مگر آن جاهایی که فرهنگ های بومی به ویژه در مناطق اسلامی مقاومت کردند.

حجت الاسلام علی اکبری تصریح کرد: در ایران عزیز ما که به برکت انقلاب اسلامی موج هویتی زنان که در دوران ستمشاهی آغاز شده بود و در متن برنامه های رسمی آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهد تلاش گسترده برای ضربه زدن به منطق اسلامی در موضوع زن بودیم

شاهد تلاش گسترده برای ضربه زدن به منطق اسلامی در موضوع زن بودیم