مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 12:552022-12-23اجتماعي

مهلت ثبت نام آزمون ارزیابی دانشجویان انتقالی از خارج تمدید شد


مهلت ثبت نام آزمون ارزیابی علمی دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج از کشور متقاضی انتقال به دانشگاه های داخل ویژه ورودی های تا پیش از 2019، تا روز شنبه 3 دی تمدید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ثبت نام آزمون ارزیابی علمی دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج از کشور متقاضی انتقال به دانشگاه های داخل ویژه ورودی های تا پیش از 2019 از چهارشنبه 23 آذرماه آغاز شده بود و داوطلبان واجد شرایط تا چهارشنبه 30 آذر 1401 فرصت داشتند در این آزمون ثبت نام کنند.

مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد داوطلبان واجد شرایط تا ساعت 12 روز شنبه 3 دی ماه 1401 فرصت دارند از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.

sanjeshp.

ir در این آزمون ثبت نام کنند.

آزمون ارزیابی علمی دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج از کشور متقاضی انتقال به دانشگاه های داخل ویژه ورودی های تا پیش از اول ژانویه 2019 (11 دی ماه 1397) روز 15 دی ماه 1401 برگزار می شود.

دانشجویان متقاضی انتقال موظفند درخواست خود را همراه با مدارک مورد نیاز (طبق آیین نامه انتقال) که در سامانه میخک وزارت امور خارجه تأیید شده است، در سامانه انتقال دانشجویان خارج به داخل ثبت و بارگذاری کنند.

فقط کسانی مجاز به حضور در جلسه و شرکت در آزمون خواهند بود که پرونده آنها در سامانه فوق رسیدگی و تأیید شده و بر اساس ضوابط مربوطه، مجاز به شرکت در آزمون شنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام آزمون ارزیابی دانشجویان انتقالی از خارج تمدید شد

مهلت ثبت نام آزمون ارزیابی دانشجویان انتقالی از خارج تمدید شد