مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 12:152022-12-23اقتصادي

آمادگی صددرصد برای تولید و عرضه گاز/ با 30 درصد کاهش مصرف، قبض گاز صفر می شود


وزیر نفت با بیان اینکه آمادگی صد درصد برای عرضه و تولید گاز در کشور فراهم است، گفت: مصرف گاز در کشور بالا رفته و مردم باید بیشتر صرفه جویی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، جواد اوجی وزیر نفت در گفت وگو با شبکه خبر با بیان اینکه آمادگی صد درصد برای عرضه و تولید گاز در کشور فراهم است، گفت: اما مصرف گاز در کشور بسیار بالا رفته و مردم باید صرفه جویی بیشتری کنند و تخفیف های خوبی هم در این مورد برای مشترکان کم مصرف منظور می شود.

وزیر نفت افزود: به ازای یک درصد کاهش مصرف نسبت به سال گذشته سه درصد تخفیف اعمال می شود بنابراین اگر مشترکی نسبت به سال گذشته 30 درصد کاهش مصرف داشته باشد تعرفه پرداختی او صفر خواهد شد.

اوجی اضافه کرد که مصارف خانگی نسبت به سال گذشته 60 میلیون متر مکعب اضافه شده است که این میزان به اندازه تولید دو فاز پارس جنوبی است.

وی با بیان اینکه صرفه جوبی در گاز مصرف با آسانترین روش ها امکانپذیر است، گفت: مردم می توانند با پوشیدن لباس گرم در منزل و تنظیم دمای شوفاژ در درجه های پایین تر به کاهش مصرف کمک کنند و یا قطع گرمایش اتا ق هایی که از آن استفاده نمی کنند به میزان زیادی به کاهش مصرف کمک خواهد کرد.

*آمادگی صددرصد برای تولید و عرضه گاز در کشور اوجی با بیان اینکه آمادگی صدردرصد برای تولید و عرضه گاز در کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی صددرصد برای تولید و عرضه گاز/ با 30 درصد کاهش مصرف، قبض گاز صفر می شود

آمادگی صددرصد برای تولید و عرضه گاز/ با 30 درصد کاهش مصرف، قبض گاز صفر می شود