مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 11:402022-12-23سياسي

بصیرت مردم نقشه دشمنان را نقش برآب کرد


وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه با هوشیاری نیروهای انقلابی، امنیتی و انتظامی شاهد برقراری امنیت در استانهای مختلف کشور هستیم، گفت: - بصیرت مردم نقشه دشمنان را نقش برآب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب عصر پنجشنبه در دیدار با امام جمعه ارومیه با اشاره به این که دشمنان انقلاب همواره تلاش کرده اند مردم آذربایجان غربی و قومیت های مختلف را از نظام اسلامی جدا کنند گفت: مجاهدت و بصیرت مردم این استان از قومیت های مختلف همیشه نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کرده است.

وزیر اطلاعات افزود: ملت غیور و ولایتمدار آذربایجان غربی از هر قوم و مذهبی همواره با بصیرت خود در مقابل بدخواهان این نظام الهی ایستاده اند.

وی با اشاره به فتنه اخیر بدخواهان نظام اسلامی در مناطق مختلف کشور، بصیرت و هوشیاری مردم را در ناکام گذاشتن دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود تأثیرگذار دانست و گفت: وزیر اطلاعات با بیان این که دشمنان همواره درصدد سوءاستفاده و بزرگنمایی آسیب های اجتماعی هستند، تصریح کرد: جامعه روحانیت باید با حضور مؤثر، نقش بی بدیل خود را در درمان برخی از آسیب های اجتماعی ایفا کنند.

حجت الاسلام خطیب هم افزایی و تعامل و تجمیع توانمندی ها و فرصت ها را راهکار مهم برای برون رفت از مسائل اجتماعی و اقتصادی کشور دانست و گفت: دول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت مردم نقشه دشمنان را نقش برآب کرد

بصیرت مردم نقشه دشمنان را نقش برآب کرد