مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 11:302022-12-23اجتماعي

صدور هشدار دریایی نارنجی و هشدار جوی زرد در هرمزگان


اداره کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان هشدار دریایی نارنجی و هشدار جوی زرد صادر کرد.

- مدیرکل بحران استانداری هرمزگان در گفت و گو با ایسنا، افزود: بر اثر وزش باد نسبتا شدید و مواج شدن دریا در اثر ورود سامانه ناپایدار، هشدار هواشناسی دریایی سطح نارنجی صادر کرد.

مهرداد حسن زاده اظهار کرد: فعالیت این سامانه از بعد از ظهر جمعه دوم دی ماه آغاز و تا چهارشنبه هفتم دی ماه ادامه خواهد داشت که افزایش سرعت باد جنوب شرقی، مواج شدن دریا، رگبار باران و رعد و برق در جزایر غربی، وزش نسبتا شدید باد و افزایش ارتفاع موج از جمله مخاطرات این سامانه است و که موجب اختلال در ترددهای دریایی شده و احتمال خسارت در سواحل و جزایر غربی استان و آسیب به قفس های پرورش ماهی و تورهای صیادی را تقویت می کند.

وی ادامه داد: بر همین اساس توصیه می شود از تردد شناورهای سبک و فعالیت هایی اجتناب شده و تدابیر لازم جهت جلوگیری از خسارت احتمالی در بنادر غربی و تردد ایمن شناورهای مسافربری و کشتی های تجاری اندیشیده شود.

حسن زاده عنوان کرد: از اواخر جمعه دوم دی ماه تا پایان روز یکشنبه، شاهد ورود سامانه بارشی از سمت غرب استان خواهیم بود که احتمال رگبار باران، رعد و برق و تکرگ و تندباد لحظه ای دور از انتظار نیست و دامنه دربرگیری این سامانه کل استان است و در روز جمعه مناطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور هشدار دریایی نارنجی و هشدار جوی زرد در هرمزگان

صدور هشدار دریایی نارنجی و هشدار جوی زرد در هرمزگان