مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 11:102022-12-23حوادث

2 کشته و 4 زخمی در تصادف شب گذشته بلوار وکیل آباد مشهد


روز گذشته یک دستگاه خودرو پراید که از انتهای بلوار وکیل آباد به سمت میدان آزادی در حرکت بود، با یک دستگاه کوییک برخورد سطحی داشت که در نهایت منحرف شد و به شدت به یک دستگاه پژو پارس برخورد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سرهنگ رحیمی در باره تصادف شب گذشته بلوار وکیل آباد اظهار کرد: شب گذشته یک دستگاه خودرو پراید که از انتهای بلوار وکیل آباد به سمت میدان آزادی در حرکت بود، در حدفاصل بین بلوار هنرستان و هاشمیه، با یک دستگاه کوییک برخورد سطحی داشت که در نهایت منحرف شد و به شدت به یک دستگاه پژو پارس برخورد کرد.

رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان خراسان رضوی افزود: در اثر شدت ضربه، پژو پارس، منحرف و با کشیده شدن به سمت آیلند میانی وسط بلوار، به روی سقف واژگون می شود.

  وی ادامه داد: سواری پراید هم در لاین کندرو به روی سقف واژگون می شود، ولی راننده و سرنشین آن خود را از ماشین خارج کرده و از صحنه تصادفی که ایجاد کرده بودند، متواری می شوند.

به گفته این مسئول، سواری پژو پارس 6 سرنشین داشته که تقریبا بیشتر آنها، مسن بودند و بر اثر این حادثه، راننده (آقا) و یک خانم از سرنشینان فوت می کنند و چهار نفر هم بر اثر خونریزی و شکستگی مجروح و به بیمارستان منتقل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 کشته و 4 زخمی در تصادف شب گذشته بلوار وکیل آباد مشهد

2 کشته و 4 زخمی در تصادف شب گذشته بلوار وکیل آباد مشهد